maanantai 8. syyskuuta 2014

Kipkop

Kolme ja puoli vuotta sitten muutettuani Ilmajoelle ja aloitettuani uuden työn olin identetiteettikriisissä. En siis muutosten vuoksi (se identiteettikriisi tuli myöhemmin), vaan pukeutumisen suhteen. Korkokengät, korut ja kivat vaatteet jäivät vaatekaapin perukoille, koska niitä ei voinut työssä käyttää. Kuljin pari viikkoa jossakin ihmeellisissä verkkaricapreissa kriiseissäni, mutta pikku hiljaa löysin käytännöllisen tyylin.

Nyt asiat ovat toisin ja voin alkaa taas pukeutua. Halleluja, miten ihanaa päättää aamulla mitä haluaa laittaa päällensä, pukea korva- ja kaulakorut jos huvittaa ja käyttää vaikka kaikkia omistamiaan sormuksia kerralla. Tosin tämäkin vaatii taas totuttelua. Siirryin hyvään suuntaan ostamalla itselleni käyttökengiksi korkkarit (okei, kuvassa oleva korko on jollekin käytännöllisyyttä, mutta kolmen vuoden maihari- ja bikerbootsikauden jälkeen nämä ovat minulle korkokengät). Parastahan tässä on, että kengät kopisevat. Se, jos mikä, tekee pätevän ja asiallisen olon. Ja sitä, kuulkaa, olen kaivannut kovasti.






2 kommenttia:

  1. Ihanat kengät! Mua taas on alkanut häiritsemään korkokenkien käyttö töissä, kun meillä on laminaattilattiat. Hirveä meteli, kun mä kävelen :D

    VastaaPoista
  2. Joo, nyt niiden kaveriksi pitäisi saada joku kiva syysneule...

    VastaaPoista