perjantai 13. joulukuuta 2013

Joogasta


























Olen käynyt monilla ohjatuilla ryhmäliikuntatunneilla ja aloin olla jo kyllästynyt perusjumppiin. Aloitin joogan viime vuonna, mutta jätin sen keväällä kesken, koska minulla tuntui olevan koko ajan kiire johonkin. Tosin en vieläkään tiedä mihin.

Nyt kun elämä on seestyneempää ja onnellisempaa, on joogakin alkanut maistua. Se oikeastaan tuntuu niin kivalta, että olen joogaillut kotonakin. Olen jopa pakottanut Matin kokeilemaan. Tosin siinä vaiheessa, kun sanoin, että laita kädet sydänkeskukseen, sain sen verran puhuttelevan vilkaisun, että olen joogannut pääasiassa yksin.

Yritin ottaa joogaharjoituksen jälkeisestä seesteisestä itsestäni kuvaa, mutta tukkani on räjähtänyt ja kasvot jotenkin punaisenkirjavat. Ylläoleva kuva kuvaa punakkaa naamaani paremmin joogan jälkeistä olotilaa. Vaikka kuinka v*tuttaisi (ja varsinkin silloin), on joogan jälkeen aina jotenkin puhdas ja rauhallinen mieli.

2 kommenttia:

  1. No nyt ois kyllä sitten oikein kunnon joogasession aika. Veetuttaa nimittäin ihan täysillä. Syystä että... oon viidettä päivää ilman tupakkaa ja pinna on kireä kuin viulunkieli...

    VastaaPoista
  2. Kokeile joogaa :) ja tsemppiä tupakoimattomuuteen!

    VastaaPoista