torstai 16. tammikuuta 2014

Telkkarisarjoista

Kuva: http://www.amctv.com/shows/the-walking-dead



Meillä on tällä hetkellä ongelma. Kaikki sarjat, joita olemme seuranneet, ovat tauolla. Omasta mielestäni paras ja jännittävin (en siis todellakaan voisi katsoa tätä yksin) on Walking dead, joka alkaa vasta helmikuussa. Olemme myös katsoneet Homelandia (eli Isänmaan puolesta aka Isänmaan toivot, jos minä saan päättää) ja Game of Thronesia.

Olemme katsoneet nyt muutaman jakson Neloselta alkanutta Under the Domea, mutta se vaikuttaa melko kököltä ja ikävä kyllä, luulen ettei se tästä erityisemmin parane. Olen jo mielessäni hylännyt sarjan ja päättänyt lopettaa sen katsomisen.

Eeva Kolu kirjoitti blogissaan HBO:n (ehkä) uudesta sarjasta True Detective, joka vaikutti blogin kuvauksen puolesta hyvältä. Mutta, mutta... vaikka tykkään Eeva Kolusta, en jaa hänen kanssaan musiikki- tahi elokuvamakua. Joten olisko joku muu, jolla olisi mun kanssa sama maku, katsonut sarjaa? Muistakin hyvistä ja kivoista sarjoista saa vinkata. Ja niiden ei tarvitsisi olla yhtä jänniä kuin Walking dead, niin voisin ehkä uskaltaa katsoa niitä ilman Mattiakin. Nimimerkillä "KÄ(mppä)TY(hjänä) viikonloppuna".

4 kommenttia:

  1. Sherlock. Kaikki kolme kautta ihan mahtavia! Pakko nähdä :)
    House of Cards. Poliittista vehkeilyä, ihan superhyvä käsis ja käsittämättömät roolisuoritukset. Netflix.
    Arrested Development. Ensimmäiset kolme kautta on komediakultaa parhaimmillaan. Testaa, jos et ole nähnyt.
    Fringe. Vähän vanhempi tämäkin, mut jos sci-fi nappaa niin ihan hyvä. Vähän X-Filesin hengessä, mut ei kuitenkaan.

    VastaaPoista
  2. Mä oon kuullut tuosta Sherlockista paljon hyvää, mutten ole tarttunut siihen salapoliisiuuden vuoksi. Pitää ehkä testata. Ja ilmeisesti täytyy hankkia tuo Netflix, koska olen saanut jo ainakin kolmen sarjan vinkkaukset sieltä. Kiitos näistä :)

    VastaaPoista
  3. Sattumalta osuin kanssa katsomaan tuota Uutta Sherlockia, ja se oli hyvä. Rillit huurussa on mun lemppareita, sellaista kepeää katseltavaa. T:Hellu

    VastaaPoista
  4. Ilmeisesti tuo Sherlock on pakko katsoa, kun kaikki sitä kehuvat. Katottiin tota True Detectivea ja se on hyvä.

    VastaaPoista