tiistai 4. elokuuta 2015

Pakkaamista ja pakkaamista

On olemassa asioita, joita luulisi aikuisen ihmisen osaavan tehdä. Näitä asioita ovat esimerkiksi elmu-kelmun käyttö ja vaatteiden viikkaaminen.

Kelmutus on mielestäni haastavaa. En ymmärrä miten ihmeessä kelmun saa kiristettyä tiukalle. Osaan neuloa villasukan kantapään ja valmistaa uppomunan, mutta kelmun käyttö... Ei vaan onnistu. Onneksi on korvike, folio. Sillä pärjää.

Vaatteiden viikkaaminen on yhtä hankalaa. Tavallaan se onnistuu, mutta sitten taas ei. En saa vaatteista tiukkaa pinkkaa ja pian viikkaus levähtää epämääräiseksi kasaksi.


Yläkuvassa on minun pakkaamani vaatteet. Levähtänyt viikkauspinkka. Huivi sentään on taiteltu suht hyvin. Onneksi tähänkin on korvike. Matti katsoi minun pakkaamaani matkalaukkua ja sitten alakuvassa näkyvää omaa pinkkaansa. "Mä voin pakata nää", totesi hän. Olin samaa mieltä.

"Voiks sä vielä laittaa sen sängyllä olevan kasan sinne kans?"

Pärjään ihan hyvin.



1 kommentti:

  1. Mulla on tapana pakata aina liikaa mukaan. Mies lähtee Ouluunkin melkein kahta kättä heittäen, mä kahden matkalaukun kanssa...

    VastaaPoista