perjantai 2. toukokuuta 2014

Kampausapua tarvitaan

Olen pitkästä aikaa tilanteessa, jossa hiukset saa taas laitettua kiinni. Lisäksi meillä on töissä sellainen hetki keväästä, että hiukset on parempi pitää kiinni. Olen siis pulman edessä. Miten niitä hiuksia laitettiin?

Toistaiseksi olen kokeillut kahta variaatiota. Ponnari, johon tehdään vähän eloa letittämällä kaksi osiota edestä ja pinnitetään ne ponnariin. Toinen on on Prinsessa Leia-tyyppiset kiekurat pään sivuilla tai niskassa. Ponnari leteillä-mallissa näytän vähän liian kaljulta ja kiekura-mallissa 15-vuotiaalta. Missä voi oppia laittamaan kivoja kampauksia? Miten te teette kivoja kampauksia nopeasti?

Onneksi on vapaapäivät, silloin kuljen tukka auki.

4 kommenttia:

  1. Kampaajatyttäreni aina yrittää opastaa mua hiustenlaitossa, mutta mä olen tosi huono oppilas. Mun hiukset roikkuu aina yhtä surkeina. Tai sitten on niin tiukalla ponnarilla, että otsarypytkin oikenee. (Ja näytän tosiaan kaljulta.)

    VastaaPoista
  2. Pikku-Myy nuttura.

    I

    VastaaPoista
  3. Vielä ei Pikku-Myy-nuttura onnistu, kun noi niskahiukset ei ihan yllä sinne asti. Pidättäydyn siis niska- tahi takaraivo-kampauksissa.

    VastaaPoista
  4. Ja rautalinnulle, että viitsisikö se sun tyttö tehdä jonkun puolipitkän hiusten helppojen kampausten-manuaalin? Voisin olla kiinnostunut :)

    VastaaPoista